Вчені провели дослідження, яке показало, що у людей, які п'ють алкоголь малими дозами, ризик негативних наслідків серцево-судинних хвороб нижчий, ніж у тих, хто не п'є.

Вчені зібрали відомості про 48 тисяч людей, які страждають на серцево-судинні захворювання та зіставили кількість вживаних алкоголем з ризиком інфаркту, інсульту та смерті протягом 20 років.

Вино. Фото кадр з Youtube
Вино. Фото кадр з Youtube

Нове дослідження впливу алкоголю

Проведені дослідження показали, що у людей, які вживали по 6 – 8 грамів чистого спирту на день, ризик повторного інфаркту чи інсульту був на 27% нижчим, ніж у тих, хто не пив зовсім.

Вживання 6 г на день було пов'язане зі зниженням цих ризиків на 50%.

Вино. Фото кадр з Youtube
Вино. Фото кадр з Youtube

Максимальною дозою алкоголю, пов'язаною зі зниженням ризику серцево-судинних подій та смерті, було 15 грамів на день (еквівалент пляшки вина на тиждень).

Популярні новини зараз
Спишуть із картки без попередження: кого торкнеться нове правило з липня Що загрожує тим, хто ігнорує загальнонаціональну хвилину мовчання Передати показники по-старому більше не можна: Нафтогаз відключив важливу функцію Пенсія збільшиться до кінця червня: доплатять трьом категоріям
Показати ще